ćwiczenia

Tai-chi łagodzi przewlekłe bóle szyjne

Tai-chi łagodzi przewlekłe bóle szyjne

Nowości

Tai-chi, sztuka łącząca głęboki oddech ze spokojnymi ruchami ciała, to nadzieja dla cierpiących z powodu przewlekłego bólu szyi. Badania pokazują, że w tej kwestii tai-chi jest tak samo efektywne jak standardowe ćwiczenia.

Jak odciążyć dolny odcinek pleców?

Jak odciążyć dolny odcinek pleców?

Zdrowy styl życia / Ćwiczenia

Trening mięśni głębokich nie polega tylko na wzmacnianiu mięśni brzucha - wymaga także ćwiczenia wielu innych partii ciała.

Artretyzm: ruch przyniesie ulgę!

Artretyzm: ruch przyniesie ulgę!

Zdrowy styl życia / Ćwiczenia

Zapalenie stawów wcale nie wyklucza uprawiania sportu. Ekspert ds. ruchu Paul Chek poleca ćwiczenia, które mogą bezpiecznie wykonywać osoby cierpiące na zwyrodnienie stawów.

Nie bój się zimy! Zdrowe stawy w 7 krokach

Nie bój się zimy! Zdrowe stawy w 7 krokach

Nowości

Zimą nasze stawy są szczególnie narażone na urazy oraz działanie niskiej temperatury. Lekceważenie ich potrzeb może prowadzić do schorzeń, które niekoniecznie od razu dadzą o sobie znać. Jak zadbać o stawy zimą? Oto vademecum w siedmiu krokach.

Skuteczne odchudzanie. Czy istnieje dieta uniwersalna?

Skuteczne odchudzanie. Czy istnieje dieta uniwersalna?

Nowości

Która dieta odchudzająca jest najlepsza? Z najnowszych badań wynika, że wszystko zależy od indywidualnych cech organizmu.

Trening kardio dla Ciebie!

Trening kardio dla Ciebie!

Zdrowy styl życia / Ćwiczenia

Większość osób w klubach fitness dba o kondycję w sposób uniemożliwiający spalanie tłuszczu. Zobacz, jak ćwiczyć, aby rezultaty były korzystne zarówno dla serca, jak i całego organizmu.

Nietrzymanie moczu

Nietrzymanie moczu

Wywiady

Nietrzymanie moczu to znaczący i powszechnie występujący problem. Na całym świecie schorzenie to dotyka ponad 50 mln ludzi, w szczególności kobiety. Choć nie zagraża życiu, może jednak w znaczącym stopniu obniżyć jego komfort, negatywnie wpływając na fizyczne i psychiczne samopoczucie pacjentów. O tym, jak sobie radzić z problemem, rozmawiamy z dr n. med. Darią Chmielewską, fizjoterapeutką w placówce Med Holding S.A. NZOZ Szpital Specjalistyczny im. Prof. E. Michałowskiego w Katowicach.

Skłony tułowia i podnoszenie ciężarów

Skłony tułowia i podnoszenie ciężarów

Zdrowy styl życia / Ćwiczenia

Znany na całym świecie trener fitnessu Paul Chek pokazuje, jak usprawnić schylanie się, tak abyś bez problemów mogła podnosić ciężkie przedmioty.

Bezstresowe metody nauki: subtelne różnice

Bezstresowe metody nauki: subtelne różnice

Zdrowy styl życia / Zdrowie

Przez dostrzeganie subtelnych różnic mózg Twojego dziecka szybciej się rozwinie.

Zdrowe plecy podczas siedzenia

Zdrowe plecy podczas siedzenia

Zdrowy styl życia / Ćwiczenia

Jeśli większość czasu spędzasz siedząc na krześle w domu lub w pracy, stosuj się do tych kilku prostych wskazówek, które pozwolą Ci na długie lata zachować zdrowe i mocne plecy.

Raport specjalny

Sposoby na bezsenność

Sposoby na bezsenność

Nowości

5 faktów na temat cukrzycy typu 2

5 faktów na temat cukrzycy typu 2

23 luty 2017