Pokaż z kategorii:

Ćwiczenia

Ćwiczenia

Ćwiczenia

Ćwiczenia

Ćwiczenia

Masaż piłką z kolcami - przykładowe ćwiczenia

Kolczaste piłeczki do masażu można...

Ćwiczenia

Ćwiczenia

Ćwicz obie półkule mózgu

Często zaniedbujemy ćwiczenia...

Ćwiczenia

Ćwiczenia

Czy warto biegać boso?

Czy modne obecnie bieganie bez butów...

Ćwiczenia

Ćwiczenia

5 minut ćwiczeń

Aby poprawić kondycję i zdrowie, wcale...

Ćwiczenia

Ćwiczenia na ciężkie nogi

Charlotte Watts przedstawia prosty...

Ćwiczenia

Ćwiczenia

Trening dobry dla każdego

Jakie ćwiczenia są najlepsze: krótkie...

Ćwiczenia

Ćwiczenia

Ćwiczenia

Ćwiczenia

Ćwiczenia

Ćwiczenia

Ćwiczenia

Raport specjalny

Schudnij na lato!

Schudnij na lato!

Narzędzia
Ikona wagi
Sprawdź swoje BMI
Nasz kalkulator pozwoli oszacować czy masa ciała jest prawidłowa
Szczególnie polecamy
Co wpływa na przyswajalność magnezu?

Co wpływa na przyswajalność magnezu?

Ten ważny pierwiastek uczestniczy w wielu funkcjach organizmu. Jaki suplement...

Wydanie tabletowe

Tablet O Czym Lekarze Ci Nie Powiedzą App Store

Ćwiczenia rozciągające

Ćwicz dla zdrowia!

Zdrowy styl życia to nie tylko zdrowe odżywianie, lecz także i aktywność fizyczna. Obecnie obserwujemy wzrost zainteresowania uprawianiem sportów, zwłaszcza bieganiem. Widać to po dużej ilości organizowanych imprez biegowych. Bierze w nich udział wiele osób w każdym wieku. Powodzeniem, zwłaszcza wśród celebrytów cieszy się również triathlon.

Dlaczego warto wykonywać ćwiczenia rozciągające?

Wiele osób ćwiczy jednak w domowym zaciszu, korzystając z różnorodnych zestawów ćwiczeń. Jedne są nastawione na ćwiczenie konkretnych partii ciała, inne zaś pomogą zrelaksować się po ciężkim dniu. Wśród różnych zestawów ćwiczeń, zamieszczonych w dziale Ćwiczenia, warto zapoznać się z poradami na temat tego "Jak zredukować stres i rozwinąć w sobie witalność". Opisano w nim kilka przykładów ćwiczeń, które można wykonywać w domu, bez potrzeby korzystania ze specjalnych sprzętów czy też konieczności skorzystania z siłowni. Ćwiczenia rozciągające warto wykonywać dla zwiększenia własnej elastyczności. Można je wykonywać także przed snem, aby poprawić jakość swojego snu.

Warto zwrócić uwagę także na artykuł: "Ćwiczenia dla kobiet inne niż ćwiczenia dla mężczyzn", który pokazuje różnice w sposobie ćwiczenia między kobietami i mężczyznami. Znaleźć można w nim ciekawy zestaw ćwiczeń, a także wyjaśnienie, dlaczego ćwiczenia aerobowe, takie jak aerobik, u niektórych kobiet nie powodują chudnięcia. Jeżeli jesteś kobietą, a nie masz czasu, żeby ćwiczyć na siłowni czy w zorganizowanej grupie, to poświęć chwilę, aby zapoznać się z naszymi propozycjami ćwiczeń i wypróbować je w domowym zaciszu.